środa, 30 grudnia 2015

Pod koniec tego ( jeszcze) roku bardzo wyhamowałam. Zrobiłam się leniwa chyba dlatego, że ubyło mi pracy fizycznej. Pora wracać bo robię się dziwadłem, które stroni od ludzi. Po dwudniowych deszczach zaświeciło słońce. To nic, że mroźno. Zaplanowaliśmy spacer na Stogi. Pierwszego dnia po świętach jeszcze trochę mżyło doszliśmy tylko na Przeróbkę ale wczoraj dotarliśmy na Stogi, nad morze. Zdjęcia robiłam więc pora je przedstawić bo za chwilkę będą nieaktualne.
28.12.2015r 
 Z Szafarni na Wyspę Spichrzów i Główne Miasto




 Z Angielskiej Grobli w kierunku Głównego Miasta

 Z mostu Siennickiego na port i stocznie









 Z drugiej strony mostu w kierunku Gęsiej Karczmy
 i Przeróbki
 W panoramie Śródmieścia przybył nowy punkt, Muzeum II Wojny Światowej, jeszcze nie ukończone.


 Jeszcze raz Przeróbka z mostu na Wiśle

 i Główne Miasto oraz nowa siedziba policji w budowie.

 Wieże koscioła Mariackiego i Jana z Siennej Grobli.
 Pierwsze budynki nowego osiedla Brabank z mariny Na stępce. Zwyczajne pudełka postawione niedaleko starej zabudowy.

 Po drugiej stronie Motławy widok na Wartką




 Tu widać wyraźnie jak pasuje ta nowa zabudowa do starej.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz