poniedziałek, 25 września 2017

Wiele razy byłam w Górkach Zachodnich ale jakoś nigdy nie trafiłam na ulicę Przełom. Widoki widziane podczas rowerowego spaceru do Sobieszewa z nabrzeża Martwej Wisły bardzo mi się podobały a wyobraźnia podpowiadała mi rzeczy, które koniecznie musiałam sprawdzić czy istnieją naprawdę. W rzeczywistości jest tam inaczej ale równie ciekawie.
Żółtym kolorem zaznaczyłam miejsce rowerowej wycieczki do Sobieszewa, czyli ulicę Zagroble a jasno zieloną dzisiejszy spacer , ulicę Przełom.





Ten opuszczony mały domek spodobał mi się, mogłabym w nim zamieszkać.








A tu jachtklub Neptun widziany od ulicy Przełom

I drewniany dom, który od ul.Zagroble wydawał mi się mostem zwodzonym










I trzy jednakowe murowane domki, chyba bliźniaki z ładnymi domkami ogrodnika.









Tu właśnie, w tym miejscu w 1840 Wisła  skręciła , zrobiła przełom i skróciła sobie drogę do Zatoki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz