niedziela, 12 maja 2013

Dzisiaj będą fotki moich roślinek. Mimo, że na wieś rzadko zaglądam moje roślinki jakoś sobie radzą. Trochę je opieliłam,podsypałam mieszanką nawozów pod truskawki i na trawę bo innej nie miałam i w najbliższym czasie mieć nie będę, deszcz je podlał więc powinny sobie w tym sezonie poradzić. Dostałam kilka sadzonek sasanki, kupidynka i jeszcze czegoś czego nie zapamiętałam. Zrobiłam grządkę i je tam popikowałam. Jeżeli uda im się przyjąć to później trafią na właściwe miejsce.
A teraz fotki moich roślinek. Szkoda, że nie świeciło słońce bo byłyby ładniejsze, weselsze. Fotki nie roślinki.
Sliwa już przekwitła a rajska jabłonka jeszcze nie kwitła, robinia jeszcze bezlistna

Tawuła i pięciornik zdominowały biała rabatkę

Róża Julci pięknie przezimowała, a nornicom nie smakowały świeżo posadzone tulipany

Na rabatce pierwiosnkowej dominują szafirki a pierwiosnki przekwitają.

Klon usuryjski pierwszy raz od pięciu lat nie zmarzł

Coraz bardziej podoba mi się różowa  czeremcha

Jeszcze raz klon w towarzystwie mniszka i tulipanów

Widoczek ogólny na rabatki

Gdy przekwitną tulipany, powinny pojawić się jeżówki, które tu jesienią sadziłam. Są to sieweczki białych jeżówek, ciekawe jakiego będą koloru?

W tym roku nawet moja żywopłotowa forcysja zakwitła czyli zima była długa ale łagodna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz