niedziela, 16 czerwca 2013

Do mojej-niemojej rabatki  dosadziłam podobne krzewy. Mam nadzieję, że gdy podrosną to siatki nie będzie widać.
Za płotem rosną dwie różne kaliny koralowe, forcysja, pęcherznica diablo, krzewuszka i tawuła. A po mojej stronie posadziłam dwie pęcherznice, dereń, maleńkie dwie krzewuszki, forcysje i trzy gatunki tawuł. Będzie kolorowa wyspa.

Irysy  pozostałość po starej rabacie na tle derenia.

Kwiat pęcherznicy z bliska                                                                                                                                                                                    
Powiększyłam starą rabatkę, dosadziłam ciemnego rozchodnika i podzieliłam zawciąg, dołączyłam maleńką, kwitnącą krzewuszkę.
Jasnota kwitnie na różowo a w tle niebieski bodziszzek
A tu z drugiej strony różowa mgiełka maleńkich nieznanych mi kwiatków.
?

Bordowy rozchodnik i kwitnąca jasnota


Szałwia

Krzewuszka

Kwiat jasnoty

Różowa margerytka i niebieski bodziszek

Szałwia i bodziszek




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz